Υπάλληλος Υποδοχής / Εξυπηρέτηση πελατών ξενοδοχείου
Σύντομη Περιγραφή & Στόχοι Εκπαίδευσης
Ο τουρισμός αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας καθώς είναι η κύρια δραστηριότητα που αποφέρει κέρδος για την ελληνική αγορά, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και αυξάνει ή συμπληρώνει τα εισοδήματα.
Γιατί να το επιλέξεις: Με την εκπαίδευση «Υπάλληλος Υποδοχής / Εξυπηρέτηση πελατών ξενοδοχείου» οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Γνωρίζουν τα βασικά στοιχεία για τον τουρισμό.
- Διακρίνουν τα είδη των τουριστικών καταλυμάτων.
- Αναγνωρίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των τουριστικών καταλυμάτων.
- Αναλύουν τις βασικές μορφές λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων.
- Αντιλαμβάνονται τις διαφορές μεταξύ των διαφορετικών μορφών λειτουργίας των ξενοδοχείων.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε όσους ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με τον κλάδο του τουρισμού και την εξυπηρέτηση πελατών για ξενοδοχεία ή σε όσους ήδη εργάζονται στον κλάδο αυτό και επιθυμούν να εξειδικεύσουν τις γνώσεις τους και να αποκτήσουν ένα επιπλέον εφόδιο για να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις εργασίας στο μέλλον.
Περιγραφή Θεματικών Ενοτήτων
- Εκπαίδευση – Υποδοχή
- Κρατήσεις
- Τηλεφωνική Επικοινωνία
- Τεχνικές Αυξήσεις Πωλήσεων
- Προσφορά Συμπληρωματικών Αγαθών και Υπηρεσιών
- Διαχείριση Παραπόνων
- Νέες Τεχνολογίες και Υπηρεσία Υποδοχής
Πως μπορώ να δηλώσω συμμετοχή
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο κατάρτισης για Υπάλληλο Υποδοχής/Εξυπηρέτηση πελατών ξενοδοχείου επικοινωνήστε άμεσα με την INTERACTIVE στο 210 300 3921 ή εναλλακτικά στέλνοντας mail στο grammateia@interactive.gr
Μπορείτε να συμπληρώσετε παρακάτω τη Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας όσο το δυνατόν πιο σύντομα για όλες τις λεπτομέρειες.